Doskonały Recepcjonista - szkolenie dla pracowników recepcji
... bo nigdy nie ma drugiej szansy, aby zrobić dobre pierwsze wrażenie na gościu
Praca w hotelu polega przede wszystkim na świadczeniu usług przez ludzi dla ludzi. Recepcja określana często jako „serce” hotelu jest miejscem zwykle pierwszego kontaktu z gościem. Odpowiednio przygotowany, profesjonalny personel recepcyjny, który potrafi sprostać potrzebom i oczekiwaniom gości, dbając jednocześnie o interesy i wizerunek hotelu stanowi zatem podstawę do wdrożenia systemu zarządzania jakością usług. Systemu, który w polskim hotelarstwie stał się powszechnie oczekiwanym, wręcz niezbędnym.
Korzyści dla Uczestników szkolenia: Uczestnictwo w zajęciach teoretycznych i praktycznych pozwoli na doskonalenie umiejętności obsługi gościa, poznanie zasad właściwej organizacji pracy i technik pracy, wyrobienie poczucia etyki i estetyki zawodowej, zapoznanie się z uwarunkowaniami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawnych.
Szkolenie szczególnie polecamy dla: Na szkolenie szczególnie zapraszamy pracowników działów recepcji oraz rezerwacji w obiektach hotelowych. Mogą w nim uczestniczyć również kierownicy, menadżerowie, właściciele pragnący pogłębić swoją wiedzę nt. standardów pracy w recepcji, a także osoby rozpoczynające karierę w hotelarstwie.
rezerwacja - organizacja działu lub realizacja przez recepcję
dostępność do oferty hotelu - kanały i źródła rezerwacji
rezerwacje wstępne, zapytania i rezerwacje właściwe
rezerwacje gwarantowane i niegwarantowane
system prowizji i rabatów, prawo do zniżek, programy lojalnościowe
realizacja usług dodatkowych
Profesjonalna obsługa klienta przez telefon
Psychologiczne aspekty obsługi gości hotelowych
charakterystyka typów i profili psychologicznych
charakterystyka potrzeb gościa
zachowanie w sytuacjach trudnych i konfliktowych
pokonywanie zastrzeżeń i obiekcji gości - reklamacje, interwencje
stosowanie technik pracy i rozmowy z gościem zadowalających obie strony
"granice ustępstw"
techniki sugestywnej sprzedaży
Etyka w zawodzie
Podstawy prawne dotyczące pracy w recepcji w zakładzie hotelarskim
obowiązki hotelu wynikające z Kodeksu Cywilnego, dotyczące rzeczy wniesionych do hotelu
Doskonały Recepcjonista - szkolenie dla pracowników recepcji
Termin: 24-25.10.2024
(Kolejne terminy: )
Miejsce: Łódź, Hotel
(Dokładny adres hotelu zostanie przekazany zarejestrowanym uczestnikom, najpóźniej na 5 dni przed terminem szkolenia.)
Czas trwania szkolenia: 16 godzin (2 dni)
Godziny zajęć:
Dzień I:
11:00 - 18:30
Dzień II:
8:30 - 17:00
Cena brutto szkolenia (podstawowa): 970 zł za 1 osobę
obejmuje:
uczestnictwo w zajęciach
2 obiady
przerwy kawowe
skrypt zawierający wiadomości przekazane w trakcie zajęć szkoleniowych
certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia (w języku polskim i angielskim)
pomoc i konsultacje po szkoleniu
Cena brutto szkolenia z 1 noclegiem, 1 śniadaniem i 2 obiadami: 1270 zł za 1 osobę
Cena brutto szkolenia z 1 noclegiem, 1 śniadaniem, 2 obiadami i 1 kolacją: 1310 zł za 1 osobę
Uczestnikom oferujemy zakwaterowanie w hotelu, w którym realizowane jest szkolenie, w pokojach z łazienką, TV, telefonem. W kompleksie hotelowym do dyspozycji pozostają: restauracja, bar, parking.
Zapewniamy specjalne rabaty (poszczególne rabaty nie sumują się):
przy zgłoszeniu więcej niż jednej osoby - szczegóły w zamówieniu on-line
dla absolwentów innych szkoleń realizowanych przez Centrum Doskonalenia Kadr CeDeKa - 7% od ceny podstawowej szkolenia